مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-12حوادث

تصادف زنجیره ای در جاده سرخس - مشهد به دلیل گرد و خاک


احسان اسماعیل پور با بیان اینکه دید در برخی از نقاط جاده سرخس به مشهد به حدود 2 متر رسیده بود، گفت: توفان و گرد و خاک امروز 20 مهرماه موجب تصادف زنجیره ای در جاده سرخس به مشهد شد.

-  رییس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: تصادف زنجیره ای جاده سرخس به مشهد به دلیل گرد و خاک و کاهش دید 12 مصدوم برجای گذاشت.

  احسان اسماعیل پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دید در برخی از نقاط محور سرخس به مشهد به حدود 2 متر رسیده بود، افزود: توفان و گرد و غبار امروز 20 مهرماه موجب تصادف زنجیره ای در جاده سرخس به مشهد شد.

  وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: برابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر تصادف زنجیره ای در محور سرخس به مشهد، بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

  رییس جمعیت هلال احمر سرخس با اشاره به اینکه این حادثه بین 2 تریلی و 6 خودرو سواری به وقوع پیوسته بود، دلیل تصادف را طوفان شن و کاهش دید رانندگان اعلام نمود و گفت: تصادف در کیلومتر 60 محور سرخس به مشهد به وقوع پیوسته بود.

  اسماعیل پور با اعلام اینکه دو تیم از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید عیار گنبدلی سرخس به محل حادثه اعزام شدند، عنوان کرد: این تصادف 12 مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه و ارزیابی اولیه صحنه حادثه 6 مصدوم به صورت سرپایی مداوا و 2 نفر از مصدومان توسط هلال احمر و 4 مصدوم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در جاده سرخس - مشهد به دلیل گرد و خاک

تصادف زنجیره ای در جاده سرخس - مشهد به دلیل گرد و خاک