مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-22فرهنگي

درخشش نمایش خوزستانی در چهار بخش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان


نمایش «استریت تئاتر مید این فیلیپین» به کارگردانی فاطمه پارسایی فرد از اندیمشک به نمایندگی از استان خوزستان در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به اجرا درآمد و در چهار بخش موفق به کسب رتبه شد.

- ایسنا/خوزستان نمایش استریت تئاتر مید این فیلیپین به کارگردانی فاطمه پارسایی فرد از اندیمشک به نمایندگی از استان خوزستان در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به اجرا درآمد و در چهار بخش موفق به کسب رتبه شد.

آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شنبه، 29 مهر 1402، در سالن اجتماعات نشاط مریوان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش کارگردانی جایزه رتبه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به فاطمه پارسافرد کارگردان نمایش استریت تئاتر مید این فیلیپین اهدا شد.

همچنین کارگردان این نمایش در این جشنواره در بخش سه نمایش برگزیده مردمی با دریافت لوح سپاس از قطب الدین صادقی (پیشکسوت کارگردانی تئاتر کشور) تقدیر شد.

در بخش طراحی لباس نیز رتبه دوم به بهار زارعی طراح لباس استریت تئاتر مید این فیلیپین رسید.

طراحی فضا از دیگر بخش های این جشنواره بود که رتبه اول آن به غزل هدایتی به خاطر طراحی فضای نمایش استریت تئاتر مید این فیلیپین تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نمایش خوزستانی در چهار بخش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

درخشش نمایش خوزستانی در چهار بخش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان