مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-30سياسي

استاندار البرز خواستار آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 500 تختخوابی شد


مراحل اجرای ساخت بیمارستان 500 تختی مصوب سفر رییس جمهور هر چه سریع تر آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی استان که روز شنبه 8 مهرماه 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: با جلسات و بازدیدهای مستمر و جلب توجه ملی از طریق دیدارها و مکاتبات صورت گرفته، پیشرفت و تکمیل پروژه های بیمارستانی استان تسریع شده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: اکنون مصمم هستیم با اراده ای ویژه خدمات بهداشتی و درمانی را در استان افزایش دهیم ولی ضرورت دارد مدیران مربوطه و شهرداری ها با جرأت و جسارت بیشتری وارد عمل شوند.

عبداللهی خطاب به مدیران گفت: هیچ دستگاه نظارتی، مدیری را برای خدمت به مردم مورد مواخذه قرار نمی دهد بنابراین در اعطای مجوزها و اختصاص امکانات بویژه در حوزه بهداشت و درمان مردم، تردید نداشته باشید.

وی افزود: پست و جایگاه برای هیچ کس ماندگار نیست آنچه از مدیران باقی می ماند، کیفیت خدمت به مردم است بنابراین چنین رویکردی را باید پیش بگیرید.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت تکمیل و راه اندازی بیمارستان طالقان و ضرورت تعامل شهرداری برای این منظور، حفاظت از سلامت و جان مردم را یک مسئولیت خطیر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز خواستار آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 500 تختخوابی شد

استاندار البرز خواستار آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 500 تختخوابی شد