مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-09اقتصادي

اجرای طرح مقابله با قاچاق با نام «شهید مزروعی» در گلستان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با نام شهید مزروعی در تمامی شهرستان های گلستان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رضا انتصاری در خصوص اجرای طرح جدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در گلستان اظهار کرد: طرح شهید مزروعی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان به منظور اجرا به تصویب رسید.

وی ادامه داد: شهید مزروعی اولین شهید مقابله با قاچاق کالا در استان گلستان است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید، این طرح به نام شهید مزروعی نامگزاری شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان تصریح کرد: این طرح از اول آبان ماه در استان آغاز خواهد شد و هر 15 روز در یکی از شهرستان ها طرح شهید مزروعی اجرا خواهد شد.

انتصاری بیان کرد: برگزاری گشت مشترک مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت پیشگیری، نظارت و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مهمترین برنامه ها و اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های عضو ماده 36 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این طرح مشارکت خواهند داشت.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان خاطرنشان کرد: جمع آوری کالای قاچاق در سطح عرضه، ساماندهی سطح عرضه و شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، شناسایی نقاط آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مقابله با قاچاق با نام «شهید مزروعی» در گلستان

اجرای طرح مقابله با قاچاق با نام «شهید مزروعی» در گلستان