مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-29سياسي

متن سخنرانی های هفتگی عبدالحمید را چه کسی می نویسد؟


عبدالغفار نقشبندی سخنگوی غیررسمی گروهک تروریستی جیش العدل (شاخه ای از گروهک ریگی) است، اما این شخص چگونه در عرض چند ماه تا این سطح تغییر جهت داده است؟ - فیلم/ اعتراف یک تجزیه طلب درباره هماهنگی مسجد مکی با تروریست ها اما ارتباطات میان تروریست های تکفیری با مسجد مکی دارای یک رابط ویژه نیز بوده است، پروموشن تبلیغاتی و مصنوعی عبدالحمید پس از آغاز اغتشاشات پاییزی حکایت از آن دارد که این همکاری نیمه رسمی با حمایت فرقه ضاله بهاییت شکل گرفته است.

در همان روزهای اولیه جرقه خوردن آشوب ها انتشار یک ویدئو کلیپ خاص در برخی کانال های تلگرامی نزدیک به مسجد مکی جلب توجه می کند.

در این نمایش خاص زنی با چادر مشکی، پشت به دوربین با قدم هایی تند به سوی شعله های آتشی کم رمق می رود که در نخلستان برافروخته شده است.

این شخص نرسیده به آتش، چادرش را از سر برمی دارد تا لباس صورتی رنگ بلوچی او به خوبی دیده شود! این شخص چادر از سر برداشته و آن را در آتش می اندازد تا بسوزد.

نکته قابل توجه درباره این ویدئوی 35 ثانیه ای آن است که در خارج از کشور توسط گروهک تروریستی جیش العدل فیلم برداری شده و به اسم زن بلوچ وایرال گردیده است، پس از انتشار این تصاویر مولوی عبدالحمید در نماز جمعه اعلام کرد که نباید حجاب را به زنان تحمیل کرد، این سخنان مورد استقبال وب سایت صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن سخنرانی های هفتگی عبدالحمید را چه کسی می نویسد؟

متن سخنرانی های هفتگی عبدالحمید را چه کسی می نویسد؟