مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 04:002023-10-09بين الملل

امیر عبداللهیان : تداوم حملات رژیم اسراییل به غزه امکان گسترش جنگ را افزایش می دهد


وزیر امور خارجه ایران با اشاره به نقض مکرر قطعنامه های سازمان ملل متحد، ادامه اشغال اراضی فلسطین و تداوم شهرک سازی ها از سوی رژیم صهیونیستی، - وزیر امور خارجه ایران با اشاره به نقض مکرر قطعنامه های سازمان ملل متحد، ادامه اشغال اراضی فلسطین و تداوم شهرک سازی ها از سوی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: تداوم حملات رژیم اسراییل به غزه در وضعیت کنونی شرایط را پیچیده تر و امکان گسترش جنگ را افزایش می دهد.

پیتر سیارتو وزیرخارجه مجارستان در گفت وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در خصوص ارتقاء روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غرب آسیا به ویژه فلسطین تبادل نظر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسخنگو، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقض مکرر قطعنامه های سازمان ملل متحد، ادامه اشغال اراضی فلسطین و تداوم شهرک سازی ها از سوی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: تداوم حملات رژیم اسراییل به غزه در وضعیت کنونی شرایط را پیچیده تر و امکان گسترش جنگ را افزایش می دهد.

  این دیپلمات عالی رتبه ی جمهوری اسلامی ایران به نقض مکرر قوانین بین المللی و گسترش سیاست های جنگ طلبانه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

  وزیر امورخارجه مجارستان نیز با اشاره به این که گفت وگو و همکاری راه حل مناسبی برای حل منازعات منطقه ای است، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان : تداوم حملات رژیم اسراییل به غزه امکان گسترش جنگ را افزایش می دهد

امیر عبداللهیان : تداوم حملات رژیم اسراییل به غزه امکان گسترش جنگ را افزایش می دهد