مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-15حوادث

اجرای طرح «آرامش در شهر» و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر این شهرستان خبر داد.

- اجرای طرح آرامش در شهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اسفراین ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ سید سعید عزیزی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر، ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه های تابعه این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 33 کیلوگرم گراس، 275 گرم تریاک، پنج گرم انواع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هرویین، مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آرامش در شهر» و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اسفراین

اجرای طرح «آرامش در شهر» و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اسفراین