مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-21سياسي

تعویض جای شهید و جلاد از حربه های همیشگی رسانه های دشمن است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: تعویض جای شهید و جلاد از حربه های همیشگی رسانه های دشمن برای پوشاندن جنایات حامیان خود است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: تعویض جای شهید و جلاد از حربه های همیشگی رسانه های دشمن برای پوشاندن جنایات حامیان خود است.

حجت الاسلام داوود شجاعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رسم دشمن همیشه بر این است که هر جایی در مقابل حق نتوانسته قد علم کند یا در هر موضعی که لازم دانسته اذهان عمومی را با خود همراه کند از این حربه استفاده کرده و جای شهید و جلاد را عوض می کند.

وی با بیان اینکه انسان در مطالعه تاریخ با مسائلی که شاید اگر در حیات خود نبیند قابل باور نباشد مواجه می شود، ادامه داد: وقتی انسان در تاریخ می بیند که عده ای بعد از شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) گفتند مگر ایشان نماز می خواندند یا در واقعه امام حسن مجتبی (ع) اتفاقات دل خون کننده ای که صورت گرفت، این گونه مسائل بر انسان بسیار سخت می آید و در طول تاریخ از این نمونه ها فراوان است.

این مسئول تصریح کرد: عاملی که در بین همه این موارد مشهود است و خود را با قوت به رخ می کشد قدرت و نفوذ رسانه ای دشمن بوده و ما این نفوذ رسانه ای را در پنهان کردن رشادت های شجاعانه فلسطینی ها در پاسخ به بدترین ظلم ها و تجاوزات رژیم غاصب کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض جای شهید و جلاد از حربه های همیشگی رسانه های دشمن است

تعویض جای شهید و جلاد از حربه های همیشگی رسانه های دشمن است