مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-05سياسي

قوه قضاییه پرچمدار برخورد قاطع با مرتکبین فساد در حوزه های مختلف است


قوه قضاییه پرچمدار برخورد قاطع و پشیمان کننده با مرتکبین فساد در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و .

است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: قوه قضاییه پرچمدار برخورد قاطع و پشیمان کننده با مرتکبین فساد در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و .

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان آستارا بازدید کرد و در نشستی که در جمع مدیران قضایی و اجرایی این شهرستان در راستای سیل اخیر تشکیل شده بود، حضور یافت.

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم و حضور فعال دستگاه های اجرایی و نظامی به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در حین و بعد از جاری شدن سیل، اظهار کرد: با کسانی که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده باشند، برخورد قاطع قضایی صورت می گیرد و این موضوع به سازمان بازرسی استان محول شده و به طور نظام مند در حال بررسی است.

رییس کل دادگستری استان گیلان از زحمات دست اندکاران کمک رسانی به مردم در سیل اخیر آستارا قدردانی کرد و افزود: اجر این زحمات برای آخرت ذخیره می شود و در دنیا نیز از آثار کار خیر خود بهره مند می شوند.

وی بررسی عواملی که حجم خسارات وارده را بیشتر کرده است الزامی دانست و گفت: مدیریت صحنه بحران در ارائه خدمات و جلوگیری از نارضایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه پرچمدار برخورد قاطع با مرتکبین فساد در حوزه های مختلف است

قوه قضاییه پرچمدار برخورد قاطع با مرتکبین فساد در حوزه های مختلف است