مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-29سياسي

تقدیر هلال احمر از آتش نشانان کشور


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی با قدردانی از تلاش ها آتش نشانان در سراسر کشور، فرارسیدن روز ایمنی و آتش نشان را تبریک گفت.

- رییس جمعیت هلال احمر در پیامی با قدردانی از تلاش ها آتش نشانان در سراسر کشور، فرارسیدن روز ایمنی و آتش نشان را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند که پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر منتشرکرده، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز ملی آتش نشانی‎ ‎و ایمنی فرصتی برای درک ارزش فداکاری های آتش نشانان شجاع و ‏ازخودگذشته در عرصه مقابله با شعله های بُنیان افکن است.

‏ نامگذاری این روز به مناسبت شهادت آتش نشانان عزیزمان در حمله هوایی ارتش بعثی ‏به پالایشگاه آبادان موید همسوییِ سیره عملی آتش نشانان شیردل با شهدای والا مقام ‏دفاع مقدس است که تقدیری نیک چون درجه رفیع شهادت و سعادت اُخروی را برای ‏آنان به همراه داشت و امروز نیز در سایه آرامش و امنیت برآمده از اقتدار نظام، آتش نشانان گرانقدر ما راه همکاران شهید خود را می پیمایند و به سهم خویش در حفظ آسودگی خاطر مردم نقش ایفا می کنند.

همکاری آتش نشانان رشید و نجاتگران دلیر جمعیت هلال احمر نیز در برخی عملیات های ‏امداد و نجات، جلوه دیگری از درخشش شکوه ایثار در عرصه بشردوستی در جهت تمکین امر پروردگار و توصیه های الهی برای نوعدوستی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر هلال احمر از آتش نشانان کشور

تقدیر هلال احمر از آتش نشانان کشور