مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-04ورزشي

اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار طی هفته تربیت بدنی امسال در زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عباس شیبک امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان، نهمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان و تجلیل از خانواده های معظم و گرانقدر این عزیزان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، روز چهارشنبه 26 مهر در محل سالن حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری یادواره شهدا، بهترین فرصت برای نگه داشتن یاد و نام شهدا است که باید از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

غلامرضا جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: اتحاد و انسجام و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان به عنوان یک الگو و شاخص وحدت در ایران مطرح بوده و ورزشکاران این استان نیز در این حوزه نقش آفرینی بسزایی داشته اند.

وی بیان کرد: برپایی جشنواره های فرهنگی و ورزشی و همایش های پیدادع روی و شب شعر و خاطره و اهمیت دادن به نیازهای جوانان و غیره از اولویت های مهم اداره کل بنیاد حفظ آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود

اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود