مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-01سياسي

خرازی اعلام کرد: آمادگی ایران برای اشتراک تجربیات با انصارالله


رییس شورای راهبردی روابط خارجی بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن و همچنین آمادگی برای اشتراک بیش از چهار دهه تجربیات سیاسی خود با انصارالله در مراحل پیش رو تاکید کرد.

- رییس شورای راهبردی روابط خارجی بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن و همچنین آمادگی برای اشتراک بیش از چهار دهه تجربیات سیاسی خود با انصارالله در مراحل پیش رو تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای راهبردی روابط خارجی، در دیدار عبدالله هاشم السیانی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با سیدکمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی، آخرین تحولات میدانی و سیاسی یمن مورد گفت وگو قرار گرفت.

خرازی با تاکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی یمن و رسیدگی به آلام انسانی مردم یمن از جمله رفع محاصره و تحریم این کشور تصریح کرد: پس از مذاکرات مربوط به مسائل انسانی ناشی از جنگ، ضروری است برای شروع مذاکرات یمنی – یمنی، طرح منسجمی براق تحقق کامل حقوق مردم یمن طراحی شود و بدون دخالت خارجی به اجرا درآید.

در این دیدار که عبدالله هاشم السیانی، عضو دفتر سیاسی انصارالله به ارائه نتایج گفت وگوهای اخیر انصارالله و عربستان سعودی و همچنین افق پیش روی آن پرداخت، خرازی سه عنصر ایمان، رهبری و حمایت مردمی را عامل توفیق مقاومت در یمن خواند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی اعلام کرد: آمادگی ایران برای اشتراک تجربیات با انصارالله

خرازی اعلام کرد: آمادگی ایران برای اشتراک تجربیات با انصارالله