مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-08فرهنگي

اقتصاد رسانه در همدان باید تقویت شود


مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان بر تقویت اقتصاد رسانه تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه همپای تیم مدیریتی استان فعال بوده و در عرصه خبررسانی و حل مشکلات مردم پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از حمایت های معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در تخصیص تسهیلات به فعالان رسانه ای تقدیر کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از فعالان رسانه ای ما از سرآمدان این حوزه در کشور هستند اظهار کرد: وقتی تراکنش خبر در رسانه های منطقه غرب کشور را بررسی می کنیم خبرگزاری ها و رسانه های استان همدان یک سر و گردن از همکاران خود در استان های دیگر بالاتر هستند.

زهره پوروهابی از فعالیت بیش از 200 رسانه دارای مجوز در استان خبر داد و اظهار کرد: اصحاب رسانه یکی از گروه هایی هستند که همپای تیم مدیریتی استان همیشه فعال بوده و در عرصه خبررسانی و حل مشکلات مردم پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما در خانه مطبوعات ارائه خدمت به تمام فعالان این عرصه است تاکید کرد: در این دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات طی رایزنی با نهادهای مختلف، خدمات متنوعی را به جامعه رسانه ای استان ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد رسانه در همدان باید تقویت شود

اقتصاد رسانه در همدان باید تقویت شود