مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-15اجتماعي

تدوین بسته آموزشی 6 ساحتی هویت ساز ویژه مدارس شبانه روزی فارس


در سال تحصیلی جدید یک بسته شش ساحتی برای مدارس شبانه روزی پیش بینی شود لذا این بسته باید هویت ساز و مهارت محور و با محوریت معاونت متوسطه تدوین شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید یک بسته شش ساحتی برای مدارس شبانه روزی پیش بینی شود لذا این بسته باید هویت ساز و مهارت محور و با محوریت معاونت متوسطه تدوین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خلیل عسکری امروز، 23 مهرماه در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای مدارس شبانه روزی استان اظهار کرد: راهبرد سال تحصیلی جدید، مدرسه محوری است و مجری آن مدیران خواهند بود لذا مدیران مدارس باید مسلط بر قوانین و آیین نامه های اجرایی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان مدارس شبانه روزی بیشترین زمان را در اختیار مدرسه هستند به انواع امکانات و علاوه بر امکانات مالی به برنامه های تربیتی و ورزشی نیازمند هستند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید یک بسته شش ساحتی برای مدارس شبانه روزی پیش بینی شود لذا این بسته باید هویت ساز و مهارت محور و با محوریت معاونت متوسطه تدوین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دوره های آموزشی ویژه سرپرستان مدارس شبانه روزی پیش بینی شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان در مدارس شبانه روزی در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته آموزشی 6 ساحتی هویت ساز ویژه مدارس شبانه روزی فارس

تدوین بسته آموزشی 6 ساحتی هویت ساز ویژه مدارس شبانه روزی فارس