مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-30سياسي

پرتاب موفق ماهواره نور3 نشان دهنده مدیریت تخصص محور در مجموعه سپاه


عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: پرتاب ماهواره نور3 و قرار گرفتن موفقیت آمیز نشان از مدیریت تخصص محور در مجموعه سپاه دارد و این موفقیت ها آن هم در این شرایط تحریمی و حساس کشور جز با این مهم قابل انجام نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سومین ماهواره بومی نیروی هوافضای پاسداران انقلاب اسلامی  با نام نور 3 همزمان با ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)  توسط ماهواره بر ترکیبی سه مرحله ای قاصد به فضا پرتاب و با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.

علی ربانی زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به این موضوع گفت: امسال و در هفته دفاع مقدس که یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین نقاط تاریخی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود شاهد دستاورد مهم دیگری بودیم که از مدیریت جهادی و اعتماد و اتکا به توان داخلی حکایت دارد.

وی افزود: پرتاب ماهواره نور3 و قرار گرفتن موفقیت آمیز نشان از مدیریت تخصص محور در مجموعه سپاه پاسداران دارد چرا که این موفقیت ها آن هم در این شرایط تحریمی و حساس کشور جز با این مهم قابل انجام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موفق ماهواره نور3 نشان دهنده مدیریت تخصص محور در مجموعه سپاه

پرتاب موفق ماهواره نور3 نشان دهنده مدیریت تخصص محور در مجموعه سپاه