مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-15بين الملل

پیشنهاد قاهره برای میزبانی یک نشست بین المللی و منطقه ای درباره غزه


شورای امنیت ملی مصر، امروز پیشنهاد میزبانی برای برگزاری یک نشست بین المللی و منطقه ای در سایه جنگ کنونی غزه برای بررسی آینده قضیه فلسطین را طرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای امنیت ملی مصر، امروز (یکشنبه، 15 اکتبر)، نشستی را به ریاست عبدالفتاح السیسی رییس جمهور این کشور برای بررسی تحولات منطقه ای بویژه، تحولات مربوط به تشدید درگیری نظامی در نوار غزه برگزار کرد.

  به نوشته وبگاه مصری الیوم السابع ، شورای امنیت ملی مصر در پایان این نشست، دعوت خود را برای میزبانی یک نشست بین المللی منطقه ای به منظور رسیدگی به تحولات و آینده قضیه فلسطین اعلام کرد.

ادامه ارتباطات با شرکای بین المللی و منطقه ای به منظور کاهش تشدید و توقف هدف قرارگرفتن غیرنظامیان، افزایش تماس ها با سازمان های امدادرسانی بین المللی و منطقه ای برای رساندن کمک های مطلوب، تاکید بر این امر که هیچ راهکاری برای قضیه فلسطین جز راه حل دو کشوری وجود ندارد، رد و محکوم کردن سیاست کوچاندن اجباری فلسطینی ها یا تلاش برای از بین بردن آرمان فلسطین به هزینه کشورهای همسایه، آمادگی مصر برای انجام هرگونه تلاشی برای آرام کردن اوضاع و آغاز و از سرگیری یک روند واقعی صلح از دیگر مصوبات نشست امروز شورای امنیت ملی مصر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد قاهره برای میزبانی یک نشست بین المللی و منطقه ای درباره غزه

پیشنهاد قاهره برای میزبانی یک نشست بین المللی و منطقه ای درباره غزه