مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-18سياسي

آغاز ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از فردا 27 مهرماه


دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از 27 مهرماه تا سوم آبان ماه متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند می توانند به پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان ، مهدی سلیمانی، دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مسائل، اقدامات و مشکلاتی که در حوزه برگزاری انتخابات ممکن است با آن مواجه شویم در این جلسه مطرح و آمادگی استان جهت برگزاری انتخابات بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین با حضور فرمانداران دو شهرستان کوهپایه و هرند که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند؛ برخی مشکلات زیرساختی دو شهرستان مطرح شد، در این خصوص درصدد هستیم این مشکلات قبل از برگزاری انتخابات حل و فصل شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در فرایند انتخابات پس از مرحله پیش ثبت نام که در مردادماه انجام و صحت سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان توسط شش مرجعی که در قانون ذکر شده، به انجام شد به مرحله ثبت نام نهایی متقاضیان رسیدیم.

سلیمانی ادامه داد: از 27 مهرماه تا سوم آبان ماه متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند می توانند به پنجره واحد وزارت کشور  به آدرس keshvar.

moi.

ir مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از فردا 27 مهرماه

آغاز ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از فردا 27 مهرماه