مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-09اقتصادي

میزان فروش فروشگاه های اینترنتی در آذربایجان شرقی


در 6 ماهه نخست توسط فروشگاه های اینترنتی بیش از 70 میلیارد تومان فروش محصول به استان و تمام نقاط کشور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد دباغ صادقی پور، مدیرکل پست آذربایجان شرقی  امروز در نشست با اصحاب رسانه استان در روز جهانی پست، اظهار داشت: مجموع ترافیک وارده استان در 6 ماهه نخست سال جاری 3 میلیون و  500 مرسوله بوده است که سه ملیون فقره مرسوله به مقاصد مختلف کشور صادر شده است؛ گفتنی است این نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به حوزه تجارت الکترونیک ادامه داد: شرکت ملی پست ایران یکی از ارکان پایه تجارت الکترونیکی کشور است که در همین راستا با 487 فروشگاه اینترنتی قرارداد تجارت الکترونیکی منعقد گردید و در حوزه ای بازار 61 بازار در حال انجام فعالیت هستند.

مدیر کل پست استان گفت: فروشگاه خرد خانگی را نیز در زیر مجموعه فروشگاه های جامع ساماندهی کردیم که 426 فروشگاه در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره بر اینکه بالغ بر 150 هزار ترافیک فروشگاه های خرید اینترنتی استان وجود دارد، گفت: 150 هزار ترافیک مرسوله به اقصی نقاط کشور صادر شده است.

  میزان فروش فروشگاه های اینترنتی در آذربایجان شرقی دباغ صادقی پور خاطر نشان کرد: در 6 ماهه نخست توسط فروشگاه های اینترنتی بیش از 70 میلیارد تومان فروش محصول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فروش فروشگاه های اینترنتی در آذربایجان شرقی

میزان فروش فروشگاه های اینترنتی در آذربایجان شرقی