مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-29سياسي

ایران در جنگ 8 ساله تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاد


جمهوری اسلامی ایران در جنگ 8 ساله تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاد.

- ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم آباد گفت: جمهوری اسلامی ایران در جنگ 8 ساله تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز در جمع نمازگزاران در مصلای الغدیر خرم آباد با قدردانی از تلاش های شهدا و رزمندگان در پیروزی جنگ هشت ساله تحمیلی بیان کرد: در این جنگ نابرابر 40 کشور دنیا از رژیم بعث حمایت کردند، اما رزمندگان ما با دست خالی و با کمترین تجهیزات در مقابل دشمنان ایستادند و با گذشتن از جان خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در حوزه فناوری، صنایع دفاعی و تجهیزات جزو کشورهای برتر دنیا است، افزود: امروز قدرت های بزرگ دنیا و اسراییل کودک کش توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد که به زودی این رژیم نسل کش از صحنه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه موقت خرم آباد به نهم مهرماه، روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین و قتل عام آن ها توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: 75 سال است که رژیم صهیونیستی کودکان و نوجوانان فلسطینی را قتل عام می کند و کسی در دنیا اعتراضی نمی کند، اما جمهوری اسلامی ایران، همیشه حامی مظلومان دنیا است و در مقابل ظلم می ایستد و از حق آن ها دفاع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در جنگ 8 ساله تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاد

ایران در جنگ 8 ساله تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاد