مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 23:052023-09-27اجتماعي

افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست شهری و روستایی در مازندران


70 خانه محیط زیست در مازندران با حضور مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به صورت همزمان افتتاح شد.

- با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور در آمل انجام شد؛ افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست شهری و روستایی در مازندران ایسنا/مازندران 70 خانه محیط زیست در مازندران با حضور مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به صورت همزمان افتتاح شد.

این آیین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آمل به صورت همزمان در دیگر شهرهای مازندران برگزار شد، احکام مدیران این خانه ها نیز اعطا شد.

مدیر کل محیط زیست مازندران در این مراسم با بیان اینکه پیش از این 30 خانه محیط زیست در شهرهای این استان افتتاح شده بود، گفت: با بهره برداری از خانه های جدید محیط زیست در مازندران، تعداد خانه های بهره برداری شده در این استان به 100 خانه افزایش یافته است.

عطاالله کاویان با بیان اینکه از مجموع خانه های بهره برداری شده 90 خانه محیط زیست روستایی و 10 خانه شهری است، تصریح کرد: مازندران از استان های پیشرو در راه اندازی خانه های محیط زیست در کشور بوده که توانسته این طرح را اجرایی و افتتاح کند.

وی به اهداف راه اندازی خانه های محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: خانه های محیط زیست با هدف توانمندسازی و جلب مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست شهری و روستایی در مازندران

افتتاح همزمان 70 خانه محیط زیست شهری و روستایی در مازندران