مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-20ورزشي

گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده شد


فصل جدید لیگ برتر والیبال از 30 مهر ماه آغاز خواهد شد و تیم گیتی پسند به عنوان تنها نماینده اصفهان در هفته نخست میزبان شهرداری ارومیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از روز یکشنبه 30 مهر ماه با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود.

گیتی پسند، تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر که فصل گذشته با اختلاف کمی از صعود به پلی آف باز ماند، در فصل پیش رو عزم خود را بر تحقق این هدف جزم کرده است و در نخستین دیدار فصل از ساعت 16 یکشنبه در سالن مخابرات میزبان شهرداری ارومیه است.

برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر محمد بر بست، ادریس دانش فر، وحید ریگی، احسان زینعلی، عرفان مرادی و امیر کرمی از جمع گیتی پسندی ها جدا شدند و بهنام حاجی پور، علی زارع، مهدی بیاتی، ابوالفضل مهدیان، سعید آقاجانی و پژمان رضوانی به این تیم اضافه شدند.

سعید سلیمی، سرپرست تیم والیبال گیتی پسند نیز در گفت و گویی اظهار داشت: از مرداد تمرینات را آغاز کردیم و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کردیم که جزو نفرات تراز اول ایران هستند، یک بازیکن مصدوم داریم که به بازی اول خواهد رسید، در 2 مسابقه دوستانه به مصاف تیم ایفاسرام رفتیم که یک برد و یک باخت نصیب ما شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده شد

گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده شد