مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-17فرهنگي

نمایش صدای پای عشق بزرگترین نمایش میدانی در سطح استان خراسان رضوی


رییس انجمن نمایش استان خراسان رضوی گفت: نمایش میدانی صدای پای عشق بزرگترین نمایش میدانی در سطح استان خراسان رضوی بود.

-   وی بیان کرد: حساسیت های بالای بصری، جلوه های ویژه و سخت افزار مناسب به کار رفته در نمایش صدای پای عشق توانست مخاطب را برای مدت 120 دقیقه با خود همراه سازد از این رو زحمات کارگردانی و تولید بسیار ارزنده بود.

جشنی با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد از عوامل نمایش صدای پای عشق بومی نیشابور بودند، ادامه داد: ما باید برای چنین رویدادهای بزرگی همانند کنگره 2532 شهید دیار سلسله الذهب، فضاسازی و شأنیت مقام شهدا را با هنرهای مختلف عجین کنیم.

رییس انجمن نمایش استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما باید از هنر نمایش برای رساندن پیام های مختلف به درستی استفاده کنیم، عنوان کرد: اکران نمایش بزرگ میدانی صدای پای عشق یک هفته قبل از 26 مهر یعنی روز اجلاسیه کنگره ملی 2532 شهید دیار سلسله الذهب، فضاسازی معنوی بسیار خوبی را در سطح شهر نیشابور رقم زد و این اقدام در سطح استان خراسان رضوی بی سابقه بود.

وی تشریح کرد: ابزار نمایش در بزرگداشت و پاسداشت مقام شهدا پیام رسانی بسیار موثری دارد زیرا با جلوه های ویژه نمایشی می توانیم رشادت های دلیران ایران زمین یعنی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به نسل آینده نشان دهیم و به جهاد تبیین بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش صدای پای عشق بزرگترین نمایش میدانی در سطح استان خراسان رضوی

نمایش صدای پای عشق بزرگترین نمایش میدانی در سطح استان خراسان رضوی