مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-22اقتصادي

مشارکت صنایع هرمزگان در ساخت 330 کلاس درس


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مشارکت صنایع استان هرمزگان در احداث 330 کلاس درس در قالب مسئولیت های اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مشارکت صنایع استان هرمزگان در احداث 330 کلاس درس در قالب مسئولیت های اجتماعی خبر داد.

محمد قویدل ظهر امروز (سی ام مهرماه) در همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان بندرعباس، با اشاره به مشارکت صنایع استان هرمزگان در احداث 330 کلاس درس، اظهار کرد: این تعداد کلاس درس در قالب 30 مدرسه با جذب اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد ریال از محل کمک و مساعدت صنایع و بنگاه های اقتصادی غرب استان احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود صنایع و شرکت های بزرگ در هرمزگان وجود مدارس تخریبی و غیراستاندارد زیبنده دانش آموزان این استان نیست، بیان کرد: اگر نتوانیم اعتبارات بخش خصوصی و خیران را جذب کنیم و آن ها را پای کار بیاوریم، ممکن است اصلاح این وضع فضاهای آموزشی سالیان متمادی طول بکشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، ضمن آرزوی آینده ای درخشان برای استان در جهت توسعه و افزایش فضاهای آموزشی گفت: خوشبختانه با درایت استاندار و توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به عدالت آموزشی، استان هرمزگان در کسب رتبه های زیر 100 کنکور سراسری (1402)، 100 درصد و در قبولی پزشکی نیز بالای 60 درصد رشد داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت صنایع هرمزگان در ساخت 330 کلاس درس

مشارکت صنایع هرمزگان در ساخت 330 کلاس درس