مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-16سياسي

شرایط برای جوانی که می خواهد در دانشگاه مهارت ورزی و علم آموزی کند، فراهم است


رییس دانشگاه علم و صنعت در همایش اولیای دانشجویان گفت: امروز همه شرایط برای جوانی که می خواهد در دانشگاه علم و صنعت ایران مهارت ورزی و علم آموزی کند، - رییس دانشگاه علم و صنعت در همایش اولیای دانشجویان گفت: امروز همه شرایط برای جوانی که می خواهد در دانشگاه علم و صنعت ایران مهارت ورزی و علم آموزی کند، فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور انبیاء رییس دانشگاه علم و صنعت در سی و پنجمین نشست صمیمانه اولیای دانشجویان نوورود با مسؤلان دانشگاه، با درود به روح شهدای کشور و به ویژه 110 شهید دانشگاه علم و صنعت ایران و در صدر آن، سردار شهید حاج احمد متوسلیان و خوش آمدگویی به والدین دانشجویان نوورود، قبولی فرزندان آنان در دانشگاه پرافتخار علم و صنعت ایران را تبریک گفت.

وی با تاکید بر اینکه دانش بالاتر از گنج است، از دانشجویان به عنوان امانت هایی در دست دانشگاه نام برد که باید در کنار علم، به پرورش ابعاد شخصیتی مختلف آنان نیز توجه شود.

رییس دانشگاه علم و صنعت در ادامه به معرفی این دانشگاه و فرایند پیدایش آن پرداخت و در تبیین خصوصیات دانشگاه علم و صنعت ایران، با اشاره به اینکه اکنون کمتر سازمانی اعم از دولتی یا خصوصی در کشور می توان یافت که افراد شاخص و اثرگذار آن از دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران نباشند، گفت: در این دانشگاه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای جوانی که می خواهد در دانشگاه مهارت ورزی و علم آموزی کند، فراهم است

شرایط برای جوانی که می خواهد در دانشگاه مهارت ورزی و علم آموزی کند، فراهم است