مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-09سياسي

سازمان دانشجویان قلب تپنده جهاددانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی فارس، سازمان دانشجویان را قلب تپنده این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: ورود دانشجویان فعال و پویا به سازمان دانشجویان همانند دمیدن روحی تازه در جهاددانشگاهی است.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس، سازمان دانشجویان را قلب تپنده این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: ورود دانشجویان فعال و پویا به سازمان دانشجویان همانند دمیدن روحی تازه در جهاددانشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، امیرحسین استقلال امروز، 17 مهرماه ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، از این سازمان به عنوان قلب تپنده جهاد دانشگاهی نام برد و گفت: ورود دانشجویان فعال و پویا به سازمان دانشجویان همانند دمیدن روحی تازه در جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه شروع به کار فعالیت های جهاد دانشگاهی در سال 1359 مشابه فعالیت های سازمان دانشجویان بوده است، افزود: در آن زمان دانشجویان پای کار و فعال این نهاد را مدیریت و راه اندازی کردند، از این رو قدمت سازمان دانشجویان را حتی می توان بیش از 25 سال دید و محاسبه کرد.

رییس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به فعالیت های سازمان دانشجویان تصریح کرد: به مرور زمان با تغییر فعالیت های جهاد دانشگاهی و ساختار آن و نیاز به حفظ ارتباط و ارتقای فعالیت های این نهاد در سال 1377 سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دانشجویان قلب تپنده جهاددانشگاهی است

سازمان دانشجویان قلب تپنده جهاددانشگاهی است