مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-29سياسي

درد دل به سبک امروزی ها در مهمانی مستجاب الدعوه ها


گلزار شهدا محفلی است برای دل سبک کردن و توسل جستن و آرام گرفتن، محفلی برای عاشقانه های خانوادگی و دوستانه، دشت رفقای شهدا اما چیز دیگری بود، - خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: تعارف تکه پاره کردم و اجازه خواستم کنارش مابین مزار شهدا بنشنیم، اولش با شکلات خیراتی پذیرایم شد و بعد هم با دخترم بفرما قدمت روی جفت چشمام اشاره کرد که بنشنیم.

دقیقا شانه به شانه اش نشستم و فرصتی خواستم برای گپ وگفت، لحنش مادرانگی داشت و به خیالم مادر شهید آمد؛ گفتم مادرجان! شما مادر شهید هستی؟ تندی گفت نه مادرم! همسر شهیدم، شهید نصرت الله علیایی مقدم .

چشم در چشمش دوختم، همان هایی که از سال 63 تا به حال تنها گریسته و خندیده و بار به دوش کشیده، حسابی پرچین و چروک بود، گفتم از همسر شهیدت حتما خاطره داری ، حرفم تمام شده نشده، گفت اوه تا دلت بخواد حرف دارم .

انگاری لبریزتر از آنی بود که فکر می کردم، دکمه ضبط گوشی را لمس و روشنش کردم و جلوی صورتش گرفتم و گفتم بگو مادرجان برایم از خاطرات عزیز سفر کرده ات بگو ؛ جانم برات بگه مادرم، مقدم انقلابی بود و نظامی، با هم نوار کاست های امام را ضبط می کردیم، با جان و دلمان پی امام و حرفش بودیم بی هول و ولا و بی واهمه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل به سبک امروزی ها در مهمانی مستجاب الدعوه ها

درد دل به سبک امروزی ها در مهمانی مستجاب الدعوه ها