مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-02ورزشي

«مهارت آموزی» نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: «مهارت آموزی» نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، امیر اسلامی صدر در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تهیه و ارائه دستورالعمل و وظایف دستگاه های اجرایی در موضوع ازدواج جوان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است، افزود: موضوع اشتغال در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح است و موارد موثر در این بخش با جدیت پیگیری می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت شعب بانک های استان قزوین باید گزارشات خود در خصوص روند پرداخت، میزان پرداخت، تعداد افراد دریافت کننده تسهیلات مربوط به اشتغال جوانان را ارائه دهند.

اسلامی صدر از آموزش مهارت های مختلف به حدود 2500 نفر خبر داد و عنوان کرد: در حوزه اشتغالزایی با دستگاه های مرتبط همکاری های خوبی صورت گرفته و در خصوص مهارت آموزی نیز با جهاد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهارت آموزی» نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است

«مهارت آموزی» نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است