مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-08سياسي

پیروزی نزدیک است


بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه ای تصریح کرد که دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که اسراییل سفاک به معنای حقیقی کلمه از روی زمین محو نشود، - روز و شب خود را با کابوس فرزندان مقاومت سر خواهند کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن این بیانیه به شرح ذیل است: سلام ما بر شهیدان مقاومت سلام ما بر خواهران و برادران مجاهد مسلمان و سلام ما بر نصرت قریب و قطعی الهی حرکت مجاهدانه شیر مردان مقاومت در سرزمین های اشغالی مهر باطلی است بر ادعای پوچ کسانی که به مرور زمان، مسئله فلسطین را از یادها برده و گمان کردند که نظام پیشین قدرت به قوت خود پابرجاست.

زباله دان تاریخ مملو از مستکبرینی است که به دست مستضعفان عالم ذلت مندانه به فراموشی سپرده شدند؛ و این بار قرعه به نام رژیم کودک کش افتاد! مسئله فلسطین مسئله اسلام و کلید حل ظهور حضرت حجت(عج) است.

امروز چشمان مست مردم آزاده جهان در حالی به تصاویر قدس شریف دوخته شده است، که جهاد در رکاب امام حاضر را دور و بعید بر خود نمی بینند و مشتاق قربانی کردن پست ترین انسان ها به قدم های منتقم آل الله، حضرت ولی عصر(عج) هستند.

دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که اسراییل سفاک به معنای حقیقی کلمه از روی زمین محو نشود، روز و شب خود را با کابوس فرزندان مقاومت سر خواهند کرد و بایستی به فرزندان خود مشق فرار بیامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نزدیک است

پیروزی نزدیک است