موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-10سياسي

قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان ستاد اجرایی در چوار افتتاح شد


قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در شهرستان چوار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/ایلام قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در شهرستان چوار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

محمد زارع 18 مهر در آیین این افتتاحیه، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با دستور مقام معظم رهبری به صورت جدی در حوزه محرومیت زدایی ورود کرده و تاکنون اقدامات بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری در حوزه مختلف انجام داده است.

وی، با بیان اینکه این قرارگاه با تعامل و همکاری با سایر دستگاه های شهرستان چوار اقدام به فعالیت اساسی برای رفع محرومیت از چهره شهرستان می کند، افزود: برخی از محرومیت ها به دلیل هم افزایی و عدم همکاری مطلوب دستگاه ها است که این قرارگاه این مهم را رفع می کند.

زارع، با تاکید بر اینکه این قرارگاه در زمینه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، آموزشی، درمانی، آسیب شناسی اجتماعی، کمک معیشتی و توانمندسازی محلات کم برخودار فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود با اهدافی که این قرارگاه دنبال می کند شاهد توسعه همه جانبه شهرستان چوار باشیم و مردم عزیز این منطقه برکات آن را احساس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان ستاد اجرایی در چوار افتتاح شد

قرارگاه پیشرفت منطقه ای بنیاد احسان ستاد اجرایی در چوار افتتاح شد