مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-12سياسي

نقش مهم بخش خصوصی در احیای خانه های تاریخی تهران


شهردار منطقه 12 ضمن بیان اینکه خانه های تاریخی به عنوان هویت اصیل در قلب تهران شناخته می شوند، فعالیت بخش خصوصی برای احیای این خانه ها را ارزشمند توصیف کرد.

- شهردار منطقه 12 ضمن بیان اینکه خانه های تاریخی به عنوان هویت اصیل در قلب تهران شناخته می شوند، فعالیت بخش خصوصی برای احیای این خانه ها را ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا انارکی محمدی - شهردار منطقه 12 - در جلسه با احیاگران و حافظان خانه های تاریخی قلب تهران از رویکرد آنان با نگاه ملی و اقدام شایسته شان با حضور طلایی - مدیرعامل صندوق توسعه و احیا اماکن تاریخی کشور، گلزاده - معاون دادستان و رییس دادسرای منطقه 12، حاجوی - معاون بافت و بناهای تاریخی شهر تهران - تقدیر کرد و گفت: در این منطقه 300 خانه و اثر تاریخی در معرض تخریب است و این امکان که تمامی آن ها توسط بخش دولتی در برهه زمانی کوتاه احیا شود، وجود ندارد و حضور و فعالیت بخش خصوصی که فقط به فکر صرفه اقتصادی نبوده است و خود را به عنوان حافظان بناهای تاریخی معرفی می کنند، بسیار ارزشمند و اثرگذار است و بر خودمان تکلیف می دانیم از آنان قدردانی کنیم.

وی در ادامه از همکاری و همراهی معاون دادستان و رییس دادسرای منطقه 12 که نگاه حمایتی به سرمایه گذاران حفظ و احیای خانه های تاریخی دارد تشکر کرد و گفتشه: این علاوه بر تکلیف، وظیفه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم بخش خصوصی در احیای خانه های تاریخی تهران

نقش مهم بخش خصوصی در احیای خانه های تاریخی تهران