مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-12سياسي

بیانیه ارتش ایران در خصوص جنگ غزه


ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه اعلام کرد: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس، وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم و اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی انجام عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های جبهه مقاومت فلسطین، بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است: بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ.

(سوره حج -40) همانان که به ناحق از خانه هایشان اخراج شدند [و گناه و جرمی نداشتند] جز اینکه می گفتند: پروردگار ما خداست و اگر خدا برخی از مردم را به وسیله برخی دیگر دفع نمی کرد، همانا صومعه ها و کلیساها و کنیسه ها و مسجدهایی که در آنها بسیار نام خدا ذکر می شود به شدت ویران می شدند؛ و قطعاً خدا به کسانی که [دین] او را یاری می دهند یاری می رساند؛ مسلماً خدا نیرومند و توانای شکست ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش ایران در خصوص جنگ غزه

بیانیه ارتش ایران در خصوص جنگ غزه