مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-30سياسي

مکان یابی سایت زباله آزادشهر اشتباه بوده است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بازدید از سایت زباله آزادشهر گفت: مکان یابی این سایت متأسفانه در کناربستر یک رودخانه و در کانون ارزشمندترین اراضی کشاورزی استان از سال های قبل انجام شده و از نظر فنی و تکنیکال مکان یابی اولیه آن اشتباه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: ستاد ملی پسماند کشور متولی مسئله پسماند است و هر مسأله ای که مربوط به پسماند از جمله مالکیت آن باید در همین جا حل شود.

وی ادامه داد: در بحث مالکیت پسماند داوری از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام شد و تکلیف آن مشخص شد.

الان مردم بحثی در خصوص مالکیت پسماند ندارند و پسماند خود را تحویل می دهند بلکه در حال حاضر بحث آنها تبعاتی است که پس از تحویل زباله گریبانگیر آنان وفرزندانشان شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره شرایط پسماند استان گلستان توضیح داد: در بازدیدی که از سایت زباله آزادشهر داشتم، متوجه شدم که بوی آن بسیار مشمئز کننده و تا کیلومترها ادامه دارد.

مکان یابی این سایت متأسفانه در کناربستر یک رودخانه ودر کانون ارزشمندترین اراضی کشاورزی استان از سال های قبل انجام شده و از نظر فنی و تکنیکال مکان یابی اولیه آن کاملاً نابجا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی سایت زباله آزادشهر اشتباه بوده است

مکان یابی سایت زباله آزادشهر اشتباه بوده است