مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:202023-09-30حوادث

گلوله های تحقیر!


دیگر کارد به استخوانم رسیده است و بیشتر از این نمی توانم گلوله های حقارتی را که توسط همسرم شلیک می شود، به راحتی تحمل کنم؛ چراکه می دانم این همه آزار و اذیت های روحی فقط برای آن است که او قصد دارد برای جبران شکست عشقی در دوره جوانی، اکنون با زن دیگری ازدواج کند و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 45 ساله برای یافتن راهکاری به منظور پیشگیری از ازداواج مجدد شوهرش وارد مرکز انتظامی شده بود با بیان این مطلب به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد، افزود: در خانواده ای پرجمعیت و در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین در خراسان شمالی به دنیا آمدم.

پدرم کارگری ساده بود که با همه وجودش برای رفاه و آسایش خانواده 9نفره اش تلاش می کرد؛ اما هیچ گاه اجازه نداد من حتی برای یک روز هم به مدرسه بروم و باسواد شوم؛ چراکه معتقد بود دختر آخر خانه دار می شود و نیازی به سواد ندارد! با وجود این که پدرم مردی بسیار مهربان بود و دخترانش را از صمیم قلب دوست داشت، اما هیچ کدام از ما را به مدرسه نفرستاد.

خلاصه تا 15 سالگی در اسفراین بودم تا این که خبر رسید مادربزرگم به سرطان مبتلا شده است.

پدرم با شنیدن این خبر خیلی به هم ریخت و به ناچار من و خواهر کوچک ترم را برای مراقبت از مادرش به مشهد فرستاد و او اعتقاد داشت فقط دختران غمخوار مادر و پدر هستند و در روزهای پیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوله های تحقیر!

گلوله های تحقیر!