مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-02بين الملل

سایه سردی روابط آلمان و فرانسه بر تصمیمات کلیدی اتحادیه اروپا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیوید مک آلیستر» رییس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا می گوید تحت تاثیر تضعیف روابط برلین و پاریس پس از دوران صدراعظمی «آنگلا مرکل» تا به امروز، - عضو پارلمان آلمان می گوید رکود در روابط پاریس و برلین، روند اتخاذ تصمیمات کلیدی در اتحادیه اروپا را متوقف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیوید مک آلیستر رییس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا می گوید تحت تاثیر تضعیف روابط برلین و پاریس پس از دوران صدراعظمی آنگلا مرکل تا به امروز، همکاری های دفاعی و تجاری کشور های عضو اتحادیه اروپا به نحوی منفی تحت تاثیر قرار گرفته است.

رییس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا همچنین گفت تضعیف روابط بین فرانسه و آلمان تصمیمات کلیدی این اتحادیه در زمینه هایی مانند معاملات دفاعی در اوکراین و فعالیت های حوزه تجارت را کند کرده است.

دیوید مک آلیستر که یکی از چهره های کلیدی در حزب دموکرات مسیحی آلمان نیز است، می گوید نگران آن است که فقدان تماس بین اولاف شولز صدراعظم آلمان و امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه موجب تاخیر در تصمیمات کلیدی در مورد تحویل تانک ها و جت های جنگنده به اوکراین و قرارداد های تجاری آینده با آمریکای لاتین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سردی روابط آلمان و فرانسه بر تصمیمات کلیدی اتحادیه اروپا

سایه سردی روابط آلمان و فرانسه بر تصمیمات کلیدی اتحادیه اروپا