مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:502023-09-25سياسي

نماینده ولی فقیه در زنجان: نسل امروز حق دارد بپرسد چرا جنگ کردید


ما شروع کننده جنگ نبودیم، جنگ را به ما تحمیل کردند، کشور مورد هجوم قرار گرفت و دو راه بیشتر نداشتیم یا باید به صدام خوش آمد گویی می کردیم یا راه دوم ایستادگی و مقاومت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم زنگ مهر و مقاومت و زنگ مدارس با بیان این مطلب که نسل امروز حق دارد این سوال را بپرسد که چرا جنگ کردید؟ اظهارداشت: ما معتقدیم جنگ ذاتا چیز خوبی نیست، و ما مخالف جنگ هستیم، جنگ خسارت، ویرانی، نابسامانی اقتصادی و.

به بار می آورد.

 امام جمعه زنجان با بیان اینکه 45 سال قبل امام(ره) با اندیشه اسلامی دینی و هویت آزادی قیام کرد و  پدران ما به ایشان لیبک گفتند و انقلاب پیروز شد، افزود: ایران باستانی ترین کشور دنیاست، ایران مدنیت 8 هزار ساله دارد در حالی که اروپایی ها با آن همه تلاش تاریخ 2 هزار ساله دارد.

وی با بیان اینکه ایران امپراطوری وسیع ترین جغرافیا را دارد اما در اثر بی لیاقتی برخی زمامداران هر وقت حمله خارجی به این کشور شد بخشی از پاره تن ما جدا شد، ادامه داد: ما شروع کننده جنگ نبودیم، جنگ را به ما تحمیل کردند، کشور مورد هجوم قرار گرفت از این رو ما دو راه بیشتر نداشتیم یا باید به صدام خوش آمد گویی می کردیم که این اوج ذلت و خاری بود و راه دوم ایستادگی و مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در زنجان: نسل امروز حق دارد بپرسد چرا جنگ کردید

نماینده ولی فقیه در زنجان: نسل امروز حق دارد بپرسد چرا جنگ کردید