مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 06:252023-10-19حوادث

توقیف نیسان با 100 کیلو تریاک


فرمانده انتظامی میناب از کشف 100 کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امروز عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی بر روی باند تهیه و توزیع مواد مخدر دریافتند قاچاقچیان قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را از شهر هشتبندی میناب انتقال دهند.

  وی افزود: در این راستا دو اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یک اکیپ از پاسگاه انتظامی هشتبندی به محل مورد نظر اعزام و طی کنترل نامحسوس، خودروی نیسان فاقد پلاک حامل بار موادمخدر را با یک سرنشین شناسایی کردند.

  این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی به خودرو مورد نظر دستور ایست صادر گردید که راننده بدون توجه به فرمان پلیس با تغییر مسیر اقدام به فرار نموده که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو قصد متواری شدن داشتند که با سرعت عمل مأموران سرنشین خودرو دستگیر و خودرو حامل مواد توقیف شد.

  سرهنگ قاسمی اذعان داشت: در بازرسی از خودروی مذکور 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که متهم دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف نیسان با 100 کیلو تریاک

توقیف نیسان با 100 کیلو تریاک