مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-11اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد تومان برای رفع گره ترافیکی خیابان بایندر بندر انزلی


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه 200 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض خیابان بایندر و رفع ترافیک این خیابان در بندر انزلی اختصاص یافته، - ایسنا/گیلان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه 200 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض خیابان بایندر و رفع ترافیک این خیابان در بندر انزلی اختصاص یافته، گفت: این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی و در قالب تعامل بندر و شهر انجام می شود.

حسین یونسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای پروژه تعریض خیابان بایندر بندر انزلی اظهار کرد: به دلیل اینکه این مسیر یکی از خیابان های اصلی در تردد است، علاوه بر روزهای عادی در ایام پیک مسافر شاهد ترافیک سنگین و قفل شدن عبور و مرور بودیم و این مسئله علاوه بر نارضایتی شهروندان، رنجش خاطر مسافران و رانندگان کامیون ها را به همراه داشت.

وی افزود: به دلیل ترافیک ایجاد شده کامیون ها و ماشین هایی که برای ورود به مجتمع بندری در این مسیر تردد داشتند در ترافیک طولانی مدت گرفتار می شدند لذا طرح تعریض این خیابان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه قانونی، پیمانکار تعریض خیابان بایندر مشخص شد، افزود: از اواسط مرداد ماه سال جاری قرارداد به پیمانکار ابلاغ و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد تومان برای رفع گره ترافیکی خیابان بایندر بندر انزلی

اختصاص 200 میلیارد تومان برای رفع گره ترافیکی خیابان بایندر بندر انزلی