مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-07پزشكي

پایش آنفلوآنزای پرندگان در بندر انزلی


رییس اداره دامپزشکی شهرستان بندر انزلی گفت: از شهریورماه سال جاری اقدامات لازم در خصوص پایش آنفلوآنزای پرندگان آغاز شده و تاکنون مورد خاصی در شهرستان مشاهده نشده است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره دامپزشکی شهرستان بندر انزلی گفت: از شهریورماه سال جاری اقدامات لازم در خصوص پایش آنفلوآنزای پرندگان آغاز شده و تاکنون مورد خاصی در شهرستان مشاهده نشده است.

سید مهدی موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نیمه دوم سال به واسطه سرما، ضعف سیستم دفاعی بدن و ویروس های در گردش احتمال رخداد آنفلوآنزای پرندگان بیشتر است لذا اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان به واسطه وجود تالاب انزلی، نیمه دوم هر سال شاهد حضور پرندگان مهاجر است امسال نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته پایش و مراقبت از آنفلوانزای پرندگان از شهریور ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پایش تالاب انزلی با همکاری محیط زیست در حال انجام است، تاکید کرد: در روستاهای شهرستان نیز اقدامات لازم آموزشی و پیشگیری در دست انجام است و تا کنون گزارشی در خصوص آنفلوآنزای پرندگان نداشتیم.

موسوی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری جلسه آموزشی برای دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها، جلسات هماهنگی بین دستگاهی با مدیران و مسئولان مربوطه نیز در فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش آنفلوآنزای پرندگان در بندر انزلی

پایش آنفلوآنزای پرندگان در بندر انزلی