مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:412023-10-02سياسي

آزادسازی 185 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از آزاد سازی بیش از 185 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ارزش بیش از 370 میلیارد ریال در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: در راستای اجرای بند دوم اصل 156 قانون اساسی و ناظر بر احیای حقوق عامه، آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی از اولویت های دادگستری کل استان می باشد.

وی ادامه داد: نگاه دستگاه قضایی در حوزه صیانت از اراضی ملی، مقابله و پیشگیری به موازات یکدیگر است و تلاش می کنیم اقدامات به سمت و سویی هدایت شود که نتیجه مثبت آن در جامعه محسوس باشد.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین افزود: در همین راستا با تلاش همکاران قضایی و دستگاه های متولی در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 185 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ارزش بیش از 370 میلیارد ریال آزاد سازی شده است.

شعبانی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون در راستای پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، 35 بنا و مستحدثات غیر مجاز پس از ابلاغیه های صادره به مالکان و عدم تمکین صاحبان تغییر کاربری های غیر قانونی به اخطاریه های صادره قلع و قمع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 185 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان قزوین

آزادسازی 185 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان قزوین