مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 23:152023-09-28سياسي

رییسی فردا به اصفهان می رود


منصوری معاون اجرایی رییس جمهور روز پنجشنبه درمورد سفر یک روزه سید ابراهیم رییسی به استان اصفهان گفت: رییس جمهور صبح جمعه هفتم مهر ماه به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) به اصفهان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه آیت الله رییسی فردا(جمعه) به اصفهان می رود، به تشریح جزییات برنامه سفر رییس جمهور پرداخت.

محسن منصوری روز پنجشنبه درمورد سفر یک روزه سید ابراهیم رییسی به استان اصفهان گفت: رییس جمهور صبح جمعه هفتم مهر ماه به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) به اصفهان سفر می کند.

وی بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، را نخستین برنامه رییسی در استان اصفهان معرفی کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: در جریان این سفر با حضور آقای رییسی، فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت 307 مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه 914 مگاوات است.

وی تصریح کرد: این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان 15 درصد ، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت 76 شرکت در تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی فردا به اصفهان می رود

رییسی فردا به اصفهان می رود