مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-11سياسي

مسابقات «قرآن و عترت بسیج» شهرستان آبیک برگزار شد


مسابقات قرآن و عترت بسیج شهرستان آبیک در قالب مسابقات ناحیه ای، با حضور حدود 170 فعال قرآنی در رشته های مختلف برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج شهرستان آبیک در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ،  مفاهیم و.

عصر امروز با حضور جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، امام جمعه موقت شهرستان آبیک، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و جانشین فرماندهی سپاه شهرستان و دیگر مدعوین در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سعید میرزایی جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به ثبت نام و شرکت 20 هزار نفر از استان قزوین در مسابقات قرآن و عترت بسیج در بخش حوزه ها در اواخر بهار امسال اظهار کرد: از سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک این دوره از مسابقات 1136 نفر شرکت کرده بودند که شامل 493 برادر و 643 خواهر بود.

وی فردی، گروهی و خانوادگی بودن مسابقات قرآن و عترت بسیج را از ویژگی ها و زیبایی های این مسابقات ذکر کرد و با اشاره به بالا بودن سطح برگزاری و تعداد زیاد شرکت کننده ها افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت ناحیه ای در حال برگزاری است، در شهرستان آبیک 130 نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات «قرآن و عترت بسیج» شهرستان آبیک برگزار شد

مسابقات «قرآن و عترت بسیج» شهرستان آبیک برگزار شد