مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-03سياسي

متکی:«نور 3»، پیام اقتدار ایران در تبعیت از راهبرد ولایت بود


منوچهر متکی، وزیر امور خارجه پیشین ایران گفت: پیام ابداعات و رونمایی های نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا این است، بدانند اینجا قله سیمرغ است و جای پر کشیدن و تجاوز نیست.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت:  جمهوری اسلامی ایران سال های سال است با وجود انواع تحریم و تهدیدهای خارجی با عزم راسخ دانشمندان مسلمان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد؛ انقلاب اسلامی ثابت کرد می توان با تکیه بر دانش بومی و استفاده از نیروهای پرتوان داخلی ما می توانیم را تعبیر و خواب دشمن برای نابودی و عقب نگه داشتن میهن اسلامی را نقش بر آب کرد.

این ما می توانیم از جنس همان است که در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای نظامی و دفاعی بسیاری برای کشور به ارمغان آورد یا در روزهای تحریم و کمبود واکسن و دارو توان دانشمندان و محققان کشور را به رخ جهانیان کشید.

  چندی پیش شاهد دستاورد بزرگ دیگری از انقلاب و مردمان انقلابی این سرزمین کهن بودیم، پرتاب ماهواره نور 3 دستاوردی شگرف و محصول تفکر بسیجی، مدیریت جهادی و انقلابی و اعتماد به توان بومی است.

نور 3، سومین ماهواره بومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به وسیله ماهواره بر ترکیبی سه مرحله ای قاصد در هفته دفاع مقدس به فضا پرتاب شد و با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی:«نور 3»، پیام اقتدار ایران در تبعیت از راهبرد ولایت بود

متکی:«نور 3»، پیام اقتدار ایران در تبعیت از راهبرد ولایت بود