مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-28سياسي

اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان مجهز به شبکه بیسیم شد


سرپرست بهزیستی استان زنجان از تجهیز مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی به شبکه بیسیم تخصصی خبر داد و گفت: در فاز نخست این طرح خط 123 ، تیم خدمات سیار و مداخله در بحران اورژانس اجتماعی شهرستان زنجان با استفاده از 8 دستگاه بیسیم آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله خدابنده لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان در آیین رونمایی از بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان اظهار داشت: شبکه بیسیم مرکز اورژانس اجتماعی زنجان به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف و در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و مداخله در بحران راه اندازی شده است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان درباره مزایای استفاده از دستگاه های بیسیم اورژانس اجتماعی گفت: این بیسیم ها ارتباط استانی و کشوری بین کارشناسان برنامه اورژانس اجتماعی را امکان پذیر می کند و قابلیت رصد توسط کارشناسان استانی و کشوری را فراهم می کند.

                        وی تصریح کرد: علاوه بر کارشناسانی که برای مداخله مراجعه می کنند، کارشناسان مرکز مداخله در بحران و راهبران خودروهای خدمات سیار نیز مجهز به بیسیم هستند و در صورت لزوم از فردی که وارد عملیات شده، پشتیبانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان مجهز به شبکه بیسیم شد

اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان مجهز به شبکه بیسیم شد