مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-18اقتصادي

وصول 250 هزار میلیارد ریال از معوقات ابر بدهکاران


مدیرکل مبارزه با فرار مالیاتی تهران با اشاره به به مسدود شدن نزدیک به 6000 حساب بانکی، از وصول 250 هزار میلیارد ریال معوقات ابر بدهکاران مالیاتی در راستای مبارزه با فرار مالیاتی و پرداخت مطالبات گندم کاران و کلزاکاران خبر داد.

- مدیرکل مبارزه با فرار مالیاتی تهران با اشاره به به مسدود شدن نزدیک به 6000 حساب بانکی، از وصول 250 هزار میلیارد ریال معوقات ابر بدهکاران مالیاتی در راستای مبارزه با فرار مالیاتی و پرداخت مطالبات گندم کاران و کلزاکاران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران منصور با بیان اینکه ابر بدهکاران شناسایی شده در این عملیات، شامل بیش از 90 شخصیت حقوقی اعم از شرکت های فولادی، پتروشیمی و سیمانی هستند، تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اجرایی و براساس احکام قانون محاسبات عمومی کشور و مقررات اجرایی قانون مالیات های مستقیم، از ابتدای مهرماه مبلغ 250 هزار میلیارد ریال وصول و جهت پرداخت تعهدات این شرکت ها به بیت المال، به حساب خزانه واریز شد.

مدیرکل مبارزه با فرارمالیاتی تهران با اشاره به ارجاع پرونده های ابر بدهکاران صنعت نفت کشور به سازمان امور مالیاتی برای دریافت مطالبات معوق دولتی اظهار کرد: بیش از 610 هزار میلیارد ریال از حقوق عامه شناسایی و روند عملیات اجرایی و وصول آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 250 هزار میلیارد ریال از معوقات ابر بدهکاران

وصول 250 هزار میلیارد ریال از معوقات ابر بدهکاران