مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:172023-09-27اقتصادي

مشترکین برق کرمانشاه 27 میلیارد تومان پاداش گرفتند


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 34 درصد مشترکین برق کرمانشاه در فصل گرمای امسال پاداش دریافت کردند، میزان پاداش تعلق گرفته به آنها را بالغ بر 27 میلیارد تومان اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 34 درصد مشترکین برق کرمانشاه در فصل گرمای امسال پاداش دریافت کردند، میزان پاداش تعلق گرفته به آنها را بالغ بر 27 میلیارد تومان اعلام کرد.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه خوشبختانه فصل گرمای امسال و پیک بار سال 1402 را بدون مشکل پشت سر گذاشتیم، افزود: گذر از پیک تابستان با مدیریت مصرف در بخش خانگی، صنایع، کشاورزی و ادارات صورت گرفت و خوشبختانه در بخش خانگی خاموشی برنامه ریزی شده نداشتیم.

وی پیک مصرف امسال را مربوط به ساعت 20 و 40 دقیقه روز 18 مرداد عنوان کرد که به میزان 863 مگاوات رخ داد و اظهار کرد: با همراهی مشترکین کمتر از پیکی که برای تابستان امسال پیش بینی کرده بودیم، داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه در بخش صنعت یک روز در هفته و به مدت 12 ساعت محدودیت مصرف برق داشتیم که از قبل نیز در قالب جدول زمان بندی به اطلاع صنایع می رسید، خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی نیز برای چاه های دارای کنتور برق پنج ساعت در روز محدودیت داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین برق کرمانشاه 27 میلیارد تومان پاداش گرفتند

مشترکین برق کرمانشاه 27 میلیارد تومان پاداش گرفتند