مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-07پزشكي

مراقبت های بعد عمل کیست مویی کدام است؟


کیست مویی یا «سینوس پیلونیدال» از جمله بیماری های رایج و قابل درمان است و به طور معمول پزشکان برای درمان مؤثر و بدون بازگشت کیست مویی، لیزر کیست مویی را پیشنهاد می دهند.

- کیست مویی یا سینوس پیلونیدال از جمله بیماری های رایج و قابل درمان است و به طور معمول پزشکان برای درمان مؤثر و بدون بازگشت کیست مویی، لیزر کیست مویی را پیشنهاد می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از از سایت درمان فوری، جدای از لیزر برخی از پزشکان جراحی کیست مویی را نیز ممکن است به بیماران پیشنهاد دهند؛ اما این روش به دلیل مراقبت های لازم پس از عمل شاید برای بسیاری از بیماران روش مورد پسندی نباشد.

پس از جراحی کیست مویی مراقبت های بعد عمل کیست مویی بسیار اهمیت دارد تا ناحیه جراحی شده دچار عفونت نشود و از طرفی بیماری دوباره عود نکند.

این مراقبت ها به شرح زیر هستند: استراحت کافی افرادی که تحت جراحی قرار می گیرند باید تا چند روز پس از جراحی استراحت کنند و به هیچ عنوان کار سنگین انجام ندهند تا مبادا بخیه ها باز شوند.

استفاده از مسکن ها و داروهای تجویزی بسیار مهم است که بیمار برای کاهش درد و جلوگیری از عفونت، داروهایی را که پزشک تجویز می کند به درستی مصرف کند.

تعویض هر روزه پانسمان تعویض پانسمان یکی از مراقبت های بعد عمل کیست مویی است که اهمیت بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های بعد عمل کیست مویی کدام است؟

مراقبت های بعد عمل کیست مویی کدام است؟