مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 06:052023-10-07اجتماعي

افتتاح مدرسه ابتدایی مرحوم صفایی آمل با حضور وزیر آموزش وپرورش


مدرسه ابتدایی 9 کلاسه مرحوم صفایی با اعتباری بیش از 170 میلیارد ریال شامگاه جمعه با حضور وزیر آموزش وپرورش به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مدرسه ابتدایی مرحوم صفایی شامگاه جمعه با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش وپرورش، مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این مدرسه مقطع ابتدایی در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع در دوطبقه واقع در بلوار ولایت، ولایت 16 با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال بنا شده است.

زمین این مدرسه 24 سال گذشته توسط مرحوم صدر الله صفایی اهدا شده و 17 سال پس از کلنگ زنی به بهره برداری رسید همچنین طی دو سال گذشته پیشرفت این پروژه آموزشی و تربیتی 70 درصد بود که هم اکنون برای استفاده دانش آموزان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در مراسم افتتاح این پروژه آموزشی، اظهار کرد: این زمین اهدایی مرحوم صفایی برای ساخت هنرستان در نظر گرفته شده بود که پس از گذشت 15 سال تنها با 30 درصد پیشرفت همراه بود.

مهدی استادیان با اعلام اینکه این مدرسه در منطقه کمتر برخوردار و محروم جای دارد، یادآور شد: پس از آغاز فعالیت دولت مردمی سیزدهم تاکنون با تأمین اعتبار لازم عملیات ساخت این هنرستان سرعت زیادی گرفته و هم اکنون شاهد افتتاح آن برای استفاده دانش آموزان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه ابتدایی مرحوم صفایی آمل با حضور وزیر آموزش وپرورش

افتتاح مدرسه ابتدایی مرحوم صفایی آمل با حضور وزیر آموزش وپرورش