مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-03فرهنگي

برگزیدگان دومین آیین مهر سینمای ایران در قم تجلیل شدند


سینماگران برگزیده استان قم در قالب آیین مهر سینمای ایران معرفی و تجلیل شدند.

- دومین آیین مهر سینمای ایران در قم شامگاه دوشنبه 10 مهرماه همزمان با شب ولادت پیامبر رحمت و امام صادق(ع) با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و فیلمسازان در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

محمدرضا سوقندی مشاور وزیر ارشاد و مدیرکل دفتر امور استان ها و مجلس سازمان سینمایی، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوانان قم، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فخرالدین یوسف پور مدیرعامل خانه مطبوعات قم از جمله مسئولان حاضر در مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مهمانان حاضر در مراسم خیرمقدم گفت.

جایگاه ممتاز سینما در میان هنرها وی در سخنانی به نقش مهم و تأثیرگذار اهالی سینما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن با گذر از جنگ سخت و نیمه سخت، امروز با ابزار فرهنگ و هنر به دنبال استحاله فرهنگی است و از این طریق برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تأکید بر اینکه هنر بزرگترین ابزار اشاعه فرهنگ است، گفت: بدون اغراق هنر سینما در میان همه هنرها، تلأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین آیین مهر سینمای ایران در قم تجلیل شدند

برگزیدگان دومین آیین مهر سینمای ایران در قم تجلیل شدند