مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-04سياسي

رونمایی از قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که مزین به نام شهید برجسته جهاد تبیین شهید دیالمه است، - قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران که مزین به نام شهید دیالمه است با حضور اعضای شورای مرکزی این تشکل دانشجویی در خبرگزاری فارس رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که مزین به نام شهید برجسته جهاد تبیین شهید دیالمه است، طی نشستی با حضور اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان رونمایی شد.

علی ربانی زاده مسئول قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در این نشست گفت: انقلاب کبیر اسلامی ایران، یک بار دیگر با انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال مواجه می شود و این در شرایطی است که مطمئنا چشم بسیاری از دوستان و دشمنان این نظام به این انتخابات دوخته شده است.

وی افزود: حضور پرشور آحاد ملت در انتخابات، دارای موضوعیت است، چرا که دشمنان ما بیش از آنکه از موشک های ما بترسند، از پشتوانه مردمی نظام می ترسند.

مقام معظم رهبری نیز بار ها و بار ها در بیانات و فرمایشات خود بر اهمیت شور انتخاباتی و حضور در پای صندوق های رای تاکید کرده اند و آن را از عوامل عزت و اقتدار نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران

رونمایی از قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران