مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-01سياسي

دنبال رفع عقب افتادگی در سیستان و بلوچستان هستیم


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارهایی برای رفع عقب افتادگی در این استان شروع شده، گفت: پروژه انتقال آب از سمت دریای عمان به سرعت در حال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارهایی برای رفع عقب افتادگی در این استان شروع شده، گفت: پروژه انتقال آب از سمت دریای عمان به سرعت در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی شامگاه شنبه 8 مهر در همایش نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان یک سری عقب افتادگی های تاریخی دارد؛ اما استان محرومی نیست اگر محرومیتی وجود دارد در فکر افراد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارهایی برای رفع عقب افتادگی در سیستان و بلوچستان شروع شده، تصریح کرد: به دنبال انجام کار هستیم و ممکن است کارهایی که شروع شده در زمان خدمتمان در این استان به اتمام نرسد؛ اما حتماً به نتیجه می رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با فعال کردن عضو تجارت در بخش صادرات و واردات افزایش تردد کشنده ها در سطح استان مشهود است، همچنین واردات دام در این استان آزاد شده و اگر کسی به اندازه 2 راس نیز نیاز داشته باشد می تواند با استفاده از مجوز این کار را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال رفع عقب افتادگی در سیستان و بلوچستان هستیم

دنبال رفع عقب افتادگی در سیستان و بلوچستان هستیم